It begins with.. - Reisverslag uit Thorn, Nederland van Rien Jacobs - WaarBenJij.nu It begins with.. - Reisverslag uit Thorn, Nederland van Rien Jacobs - WaarBenJij.nu

It begins with..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rien

09 September 2009 | Nederland, Thorn

Haai allen!

Welkom op RonnieReizen.waarbenjij! The place to be voor alle reisverslagen van mijn persoontje. Wanneer je het vertrouwde vaderland voor een poos achter laat kom je er niet meer onderuit, vandaar deze reisblog.

Voor degene die nog niet op de hoogte is van mijn reisdriften, bij deze mijn plannen voor upcoming year or so. Vrijdag 11 September, 09u25 Nederlandse tijd vertrekt Flight FR9272 van Eindhoven naar Londen met mijn broer Jimmie en ik als passagiers. Van daar uit vertrekt onze reis door Groot Brittanië die ongeveer 4 weken zal duren. Hierna volgt een periode in Nederland waarin deze jongen een aantal weken hard gaat werken op wat centen te verdienen voor wat daarna komen gaat. De planning is om eind November op Maleisië te vliegen vanwaar mijn reis door Azië begint. Daarbij wil ik landen als Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam, China, India en Nepal aandoen. Wanneer ik genoeg van Azië heb gezien wil ik afreizen naar Australië om daar werk te zoeken en een aantal maanden rond te reizen.

Maaaar zover is het nog lang niet! Vrijdag vertrekken we eerst naar Groot Brittanië, kijk er enorm naar uit! Ik zal mijn best doen iedereen op de hoogte te houden van mijn whereabouts in het buitenland. Doen jullie dat dan ook vanuit het thuisfront? Zou ik leuk vinden:)

Ciao Rien

  • 10 September 2009 - 08:37

    Kanthi :

    Rienos!
    Morgen is het alweer zover, lekker naar Engeland! Geniet ervan.. Ik ga je verhalen in de gaten houden :D

    Zie je snel weer!!!

    Kus!

  • 10 September 2009 - 14:02

    Nichtje:

    Rienn!!

    jij gaat morgen naar engeland echt amizing gewoon (H)
    maar veel plezier

    adios

    xxSteef

  • 10 September 2009 - 14:46

    Jerney:

    He jong,

    Je weet het he ik zal jullie echt wel gaan missen.
    Maar gelukkig gaan we in november nog een weekendje weg waar we samen een kamer delen en dus flink kunnen bijkletsen.

    Dikke kus ook voor jimbo

    toytoy

    kusje jerney

  • 10 September 2009 - 19:55

    Rian (oud Collega):

    Hey Rien!

    Woow stick with the plan, klinkt megagoed! Wat een tripje zeg, eerst GB, NL, Asia en Ozzieland.. Ik zeg dat wil ik ook! Lekker he, afstuderen haha heb je tijd voor dit soort geweldige avonturen :D Have fun en ik ga je proberen te volgen. Het scheelt dat het niet 'op de voet' is, haha!

    Cheers, liefs Rian

  • 11 September 2009 - 15:21

    Verstesse:

    Te gek Ronnie (en Jim), waat ein ongernumming! Absorbeer de ervaringen mer good en maak d'r ein onvergeatelijk avontuur van!
    Let's put another shrimp on the barbie!

  • 13 September 2009 - 12:48

    Willem:

    Hej kerel,

    good bezig!:) doe maaks waal un tussenstop met kerstmis in st Jean D'arves veur ein boardersavontuur toch of neet?:P

    Heel veul plezeer in elk geval en ich zal dich via de site volgen!

  • 13 September 2009 - 19:55

    Vinnie:

    Veel plezier (materiaal)man!

    Ik ga je verhalen volgen. Ik weet 1 ding: jij gaat veel plezier hebben :) Enjoy!

  • 14 September 2009 - 08:02

    Manon:

    Heeey Rien!!

    Wat een geweldige plannen allemaal!
    Ik wens je ontzettende veel plezier en ik ga je volgen!

    Liefs, Manon

  • 14 September 2009 - 16:05

    Aad:

    Officieel bisse oetgerope tot topper!

  • 16 September 2009 - 07:57

    Lea:

    Beste Rien en Jimmie,
    Wat een heerlijke plannen. Jessie zorgt er wel voor dat wij jullie via deze site volgen. Vooralsnog wens ik jullie een hele fijne maand in Engeland. Geniet ervan!!!!!

  • 31 Oktober 2009 - 13:11

    Lei En Petra:

    He Rien,

    Veel plezier en succes met je azie-australie Reis,helaas kunnen we op je afscheidsfeestje niet aanwezig zijn.

    groetjes Lei en petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Thorn

Rien

Actief sinds 20 Juli 2009
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 130772

Voorgaande reizen:

28 December 2018 - 05 Juli 2019

América del sur

05 April 2013 - 26 April 2016

Canada, Kèn Dà Dá?

21 September 2015 - 15 December 2015

West of China

09 November 2014 - 23 Mei 2015

The land of the long white cloud

24 Februari 2012 - 21 Juni 2012

Delhi to Ulaanbaatar

07 Juni 2010 - 20 December 2010

Working Holiday Oz

03 December 2009 - 07 Juni 2010

Asia Adventure

11 September 2009 - 08 Oktober 2009

De Britse eilanden

Landen bezocht: