It Giet Oan! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Rien Jacobs - WaarBenJij.nu It Giet Oan! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Rien Jacobs - WaarBenJij.nu

It Giet Oan!

Door: Rien

Blijf op de hoogte en volg Rien

27 Februari 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi allemaal!

Na een dik jaar Nederland heb ik mijn backpack maar weer es ingepakt om er op uit te trekken. Tot mijn vreugde mag ik morgen het Nederlandse weer inruilen voor het Aziatische. Dat wil zeggen, het westen voor het oosten, de aardappelen voor de noodles en de heuvels voor de bergen! De carnaval en elfstedenkoorts heb ik al helemaal achter me gelaten, tijd voor een nieuw avontuur!

Nederland heb ik inmiddels al een paar dagen verlaten. Zit nu voor een aantal dagen in Londen om wat vrienden te treffen die ik in 2010 in het Australische heb leren kennen. Een reunie van jawelste! Een stuk of 20 mensen zijn komen opdagen en we hebben het gewoon retegezellig gehad. Veel verhalen uitgewisseld en herinneringen opgehaald. De dame die het allemaal een beetje georganiseerde heeft is zelf van London, dus ze heeft ons onder haar hoede genomen. Zo had ze bij aankomst in het hostel waar we allemaal verblijven een hele ruimte voor ons laten versieren met drankjes en hapjes en kwamen we zaterdagavond op de gastenlijst van een hippe club bij Leicester Square terecht. Zo zie je London weer es van een andere kant.

Gelukkig heb ik een paar dagen extra in London zodat ik nog wat meer van de stad kan zien. Meteen bij aankomst kwam dat Engeland gevoel weer boven dat ik zo'n twee jaar geleden met Jimmie heb mogen beleven. Het eerste wat ik hier na aankomst heb gedaan is de eerste de beste subway zaak gezocht en in het park van Soho Square Garden gaan zitten om weer weg te dromen naar die tijd. Lovely! Vandaag en morgen slenter ik hier nog even rond om morgenavond de vlieger naar India te pakken.

Groetjes aan iedereen thuis en let me know what your up to!

Cheers, Ronnie

  • 27 Februari 2012 - 13:16

    Esther:

    He Riennnnnnnn

    Super begin van je vakantie....geniet met volle teugen.Mis je nou al.
    Dikke knuffel.

  • 27 Februari 2012 - 13:18

    Jord:

    vet om dit te lezen. Die nostalgische herinneringen kan ik me echt goed voorstellen..Enjoy and come back alive!

  • 27 Februari 2012 - 13:18

    Versteße:

    Hey Ronnie,

    Damn, lekker in London; wie is't wear doa? Hiej begintj het 'spring' te weare. Nogmaals eine fantastische trip gewinsj en keep us posted!

    Gr
    Renske en Ruud

  • 27 Februari 2012 - 13:22

    Roumuh:

    Ronnie,

    Veel plezier met je reis naar het Oosten! Ik hoop dat je een leuke tijd zult hebben! We zien ons wel weer een keer over een dag of 120 ;)!

    Groeten,

    Roel

  • 27 Februari 2012 - 13:23

    Nadieh:

    Hey ronnie,

    Heel veel plezier op je reis ik zal met plezier uitkijken naar je verhalen weer.

  • 27 Februari 2012 - 13:28

    Gerard Vd Wildenberg:

    Rien Rien Rieneke Rien allang niet meer gezien, hahaha.
    Geniet ervan en maak er wat moois van.
    Groetjes uit Eindhoven
    (oh ja, psv heeft feyenoord met 3-2 verslagen!!!)

  • 27 Februari 2012 - 13:32

    Thjeu:

    Goeie reis.

  • 27 Februari 2012 - 13:51

    Hansie:

    Hee RienRien,

    Wat een goed begin van de reis . Have Fun, wij zullen je hier wel missen....snik snik

  • 27 Februari 2012 - 14:34

    Donald En Sandra :

    Heerlijk, her gevoel van een nieuwe reis, een nieuw avontuur! Have fun!

  • 27 Februari 2012 - 15:20

    Hans En Thea:

    He Rien

    We hadden wel al gehoord dat je ons kikkerlandje weer ging verlaten maar wisten niet precies wanneer.
    Dat is dus al gebeurd.
    We wensen je heel veel plezier op je verre reis en lezen met genoegen je verslagen.
    Hou je haaks.

    Die oet Mieldre

  • 27 Februari 2012 - 15:43

    Lisanne:

    Ha rien!
    Je gaat weer? jezus.. jaloers! en op india ben ik helemaal jaloers! Ik ben langzaam aant plannen dat ik daar over een dik jaar mijn buitenlandse stage ga doen dus ik ga je zeker volgen... :)
    Have fun! xx lisanne

  • 27 Februari 2012 - 17:30

    Nic En Cor:

    Ha Rien, het begin is veelbelovend. We zien uit naar je verdere verhalen, geniet ervan!!!!!

  • 27 Februari 2012 - 18:54

    Jessie:

    Geneet, geneet, leeve, en veer van dien verhaole. Vriedig kome Sjaak en ich och un stuk diene kantj op, al zulle veer os waarsjienlijk neet treffe
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 27 Februari 2012 - 20:55

    Zusje:

    Bah, Subway is vies.
    Mer aevegood gooie vlucht en veul plezeer in India!!
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

  • 27 Februari 2012 - 21:59

    Lily:

    Geneit van dien nuy avontuur !!
    Ich zal af en toe ns laeze waat ze allemaol belaefs, vaol sjpas!!!!!

  • 27 Februari 2012 - 22:08

    Sjaak:

    Hoi dea Rien
    doot 't rustig aan en zurg detse 't neet te koud hubs in de himelaaja.
    'n hieél gooi reis alvas en loat ôs oppe tied gèt heure: mèt sjoeëne foto's as 't ff kan
    groetjes

  • 28 Februari 2012 - 07:51

    Die Van Kranen:

    mer Rientje, dea backpack van dig zitj sjtraks boemvol met sjoean herinneringen die dig neemes mêir aafnumtj, doa kins ze op teâre in sterrebosh!!
    gooi vlucht en ein fantaaaastische reis.
    dikke knoevel !!

  • 28 Februari 2012 - 08:34

    Greet Muller:

    Hoi Rien,

    Leuk om te lezen dat je het al goed naar je zin hebt. Jammer dat ik je niet meer gezien heb voordat je weg ging. Wens je alle goeds en geniet er goed van.

    Groetjes Greet

  • 28 Februari 2012 - 10:26

    Henri:

    Kei mooi voor je.
    Hou ons op de hoogte van
    ,,de nieuwe avonturen van Rien"
    Houdoe
    gr
    Henri

  • 28 Februari 2012 - 16:25

    Margie Jacobs :

    Hallo Rien ik wens je een hele fijne reiz naar Azie vandaag druilerig in nederland .
    groetjes

  • 29 Februari 2012 - 17:03

    Broeder J.:

    Haha, subway en soho square! Good times :)

    Maak dr ein sjoean reis van in Azië Ronnie!

  • 01 Maart 2012 - 22:25

    Jorg:

    Geniet ervan Rien!

  • 14 Maart 2012 - 16:25

    Melanie:

    Broeder

  • 14 Maart 2012 - 16:31

    Melanie:

    Broeder!
    Hoe gaat het daar? Lang niets van je gehoord! Hou je het vol tussen die Indiërs? Laat maar snel weer eens iets horen!! x van je zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Rien

Actief sinds 20 Juli 2009
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 130519

Voorgaande reizen:

28 December 2018 - 05 Juli 2019

América del sur

05 April 2013 - 26 April 2016

Canada, Kèn Dà Dá?

21 September 2015 - 15 December 2015

West of China

09 November 2014 - 23 Mei 2015

The land of the long white cloud

24 Februari 2012 - 21 Juni 2012

Delhi to Ulaanbaatar

07 Juni 2010 - 20 December 2010

Working Holiday Oz

03 December 2009 - 07 Juni 2010

Asia Adventure

11 September 2009 - 08 Oktober 2009

De Britse eilanden

Landen bezocht: