..And one giant leap for Ronnie - Reisverslag uit Thorn, Nederland van Rien Jacobs - WaarBenJij.nu ..And one giant leap for Ronnie - Reisverslag uit Thorn, Nederland van Rien Jacobs - WaarBenJij.nu

..And one giant leap for Ronnie

Door: Rien

Blijf op de hoogte en volg Rien

29 November 2009 | Nederland, Thorn

Here I go again on my own
Going down a road I’ve never known..

Donderdag 3 December is het dan zover. De grote stap naar onbekend gebied. Heb er enorm veel zin in! Ik kijk echt uit naar alle nieuwe culturen, mensen en ervaringen die ik in het verre buitenland ga tegenkomen!

‘Out with a BANG’ is misschien een betere uitdrukking, want het knalde tijdens het afscheidsfeestje! Heb er enorm van genoten! Ik vond het echt tof dat er zoveel mensen samen met mij een voorlopig laatste biertje/ wijntje/ frisje wilden drinken. Enorm bedankt voor alle leuke herinneringen die ik komend jaar bij me kan dragen! Jullie hebben mij genoeg redenen gegeven om over een jaar ook weer terug te keren;) haha!

Over vier dagen is het dan zover. Om 19.20u vlieg ik van Dusseldorf naar Londen om vervolgens door te vliegen naar Kuala Lumpur. Een reis van zo’n 24 uur! De backpack is bijna ingepakt en staat al gereed om gedragen te worden. Mijn telefoonabonnement zal vanaf donderdag afgesloten zijn, dus degene die me elke dag drie sms’jes wil sturen moet ik helaas teleurstellen. Die kunnen me beter mailen of wat achter laten om de waarbenjij;)

Vanuit het gure en regenachtige Thorn zeg ik iedereen adieu en tot snel!
We houden contact!

Groetjes Rien

  • 01 December 2009 - 13:35

    Jerney:

    Ronnie,

    Ik zal je echt heel erg missen...

    Maar ik ga eerst donderdag nog ff regelen dat de zakdoekjes vol worden...

    tot donderdag

    kusje

  • 03 December 2009 - 05:53

    Fam Kierkels:

    Hoi Rien.
    Een hele goeie reis vandaag en een geweldig jaar voor je. Geniet er van. We houden ons op de hoogte. Dikke kus en knuffel van ons allemaal

  • 03 December 2009 - 12:30

    Gilberte Tonnaer.:

    Ha die Rien,
    Je backpack klaar!!!
    Nou het avontuur tegemoet!
    Wij wensen je een hele goede reis.Dat je er een geweldige tijd mag hebben,zodat je weer met een volle backpack en rugzak vol met ervaringen van jou reis terug komt.
    Wij zullen je volgen via jou site.
    Doei!!!! groeten van
    Gilberte, Thijs, vera, laura en Tim.

  • 03 December 2009 - 14:21

    Jord:

    Ronnie ma man...

    Heb et al via de massamail gedaan maar hier dan ook nog maar een keertje..:)

    Ik wens je succes, maar bovenal heel veel plezier in de landen die je gaat bezoeken... Natuurlijk hoop ik je over een jaartje ongeveer weer terug te zien!

    Geniet er van, en we houden contact!

    1 ding.. je bent nu niet meer de kleinste, dat scheelt daar ;)

    Groetjes, Jord

  • 03 December 2009 - 15:25

    Kanthi:

    Rienos,

    Hele goeie reis en geniet ervan!
    Hou ons op de hoogte....

    Dikke kus!

  • 03 December 2009 - 19:58

    Jes:

    wij zijn net thuis terug van Dusseldorf en ja Rien het viel niet mee je te zien vertrekken, maar wat heb jij zin in dit avontuur en wij "reizen" graag met je mee` je bent nu in Londen en het lange wachten tot 2330u is begonnen.Hele behouden vlucht naar kuala Lumpur, al zul je denk ik de helft van deze reis slapende doorbrengen, na je korte laatste nacht thuis. Let goed op jezelf en geniet tot mails dikke knuffel :)van mam

  • 03 December 2009 - 22:12

    Jerney En Sylvana:

    He ronnie,

    Ook wij 2 zijn net terug van dusseldorf.
    We vonden het niet leuk je te moeten laten gaan.
    We hebben ons best gedaan om je tot de laatste minuut te zien maar het was te donker waardoor we je niet het vliegtuig in konden zien gaan.

    We blijven je natuurlijk volgen...
    En de laatste knuffel hebben we mooi binnen.

    Dikke x en toy toy toy de meisjes

  • 05 December 2009 - 17:04

    Lisanne:

    Hej Kanjer!!
    good aangekomme? :) en wie waas de eerste indruk van die kuala loempianen? ;)
    Ej, veur murge alvas unne kei leuke verjeurdig toegewins.. moogse eindelik dien cadeautje oetpakke :)
    kiek al oet noa t keartje.. ;)
    Dieke kus, helemoal vanoet de laak veur dich :D

  • 06 December 2009 - 12:23

    Sjoerd:

    Huidige Locatie: Thorn...

    Vreemd...

    Proficiat jong mit diene verjeurdig!

  • 06 December 2009 - 14:04

    Jimmie + Neumke:

    Ey ronnie,
    Laatste waarschuwing! Proficiat met dien verjeurdig he jong! We zeen benuujd nao dien eerste verhoal enzo.

    Oh en we zeen in de verkeerde reetveerdegem geweasj en hubbe dao ein pizza calzone met extra neushoorn gegeate. Leuk he?

    Veel liefde en kusjes!

  • 06 December 2009 - 14:29

    Mam:

    hiephiephiep hoera! :) proficiat met je 23e verjaardag, wat een rare dag om dit zonder jou te vieren, zul jij ook wel vinden. we drinken ons in ieder geval eentje op jou :) en hopelijk is er toch nog een verloren maleisiër die aan jou snoet kan zien dat je jarig bent. ;-)
    houd je taai, ons heeft de taaitaai al gesmaakt. de restanten zijn terug mee naar spanje. veel plezier in taailand.

    hele dikke knuffel van mam xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    en geniet vooral van alles wat je tegenkomt.

  • 08 December 2009 - 02:36

    Mirelle:

    Hey!
    Wat een avontuur zeg! Mocht je plannen hebben om naar Japan te gaan..dan staat mijn deur voor je open! Ik ben hier tot Juli 2010.
    Groetjes en geniet ervan!
    Mirelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rien

Actief sinds 20 Juli 2009
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 130760

Voorgaande reizen:

28 December 2018 - 05 Juli 2019

América del sur

05 April 2013 - 26 April 2016

Canada, Kèn Dà Dá?

21 September 2015 - 15 December 2015

West of China

09 November 2014 - 23 Mei 2015

The land of the long white cloud

24 Februari 2012 - 21 Juni 2012

Delhi to Ulaanbaatar

07 Juni 2010 - 20 December 2010

Working Holiday Oz

03 December 2009 - 07 Juni 2010

Asia Adventure

11 September 2009 - 08 Oktober 2009

De Britse eilanden

Landen bezocht: